Selasa, Juni 17

KAOS SOKO POTE E ARE JUMA’AT

Pengantar:
Dari arena pameran jurnalistik - Resital Smansa, banyak hal yang cukup menarik di antaranya tampilan mading bentuk tiga dimensi dengan aneka tema di antaranya: Global Warming, Budaya, Kebangsaan, Sosial, dan Pendidikan. Salah satu di antaranya yang disorot blog ini hadirnya cerpen berbahasa "Madura" di mading yang dibuat siswa kelas XI IPA-5. Hal ini cukup menarik karena, mencerminkan bahasa lokal di kalangan kaum muda, yang sudah berinteraksi dengan bahasa lainnya.(redaksi).

****

“Eh, tenggu!!! Dina ngangguy kaos soko pote! Ha..ha..ha..!” ledek Amda dan cukup membuat semua teman sekelas menertawakan Dina yang baru saja dating.
“Wuh, kuno deh! Ta’ nenggu tivi samalem? Samalem badha pesta are kebangkitan nasional se kasaratos tahon. Daddi sengko’ nga’reya kalaban mempromosikan baramma carana membangkitkan diri dhari hal se paleng kene’. Contona ya kaos kaki reya!” Dina berusaha membela diri.
“Eh, bangkit itu susah… melihat yang lainnya susah. Bangkit itu malu… malu jadi benalu, malu karena minta melulu!” ucap Tiya berpuisi di depan kelasnya.
“Ganeka puisina Deddy Mizwar! Baramma bias bangkit, mon apuisi bai ngala’ puisina oreng laen!” ejek Amin.
“Bangkit rowa ta’ tedhung! Jarowa kasempolanna, catet!” ucap Nufa.
“Apa hubunganna?” Tanya Amda keheranan.
“Tenggu baramma oreng se tedhung e jalan, tape paggun bias nyettir mobil swe4 ngenynyer.” Jawab Nufa.
“Oh, maksodda ba’na oreng se paggun tedhung nenggu oreng se kalaparan e penggir jalan? Bagus keya ba’na!” puji Dina.
“Baramma bangkit dari kubur se e tayangan tivi-tivi? Kan nyamana bangkit keya? Apa hantu-hantu jarowa noro’ araya’agi kebangkitan nasinal keya? Ha..ha..ha!” ucap Yadi sambil bercanda.
“Ba.. teppa’ keya! Kebangkitan haros bangkit kabbi!” ucap Faisal mendukung Yadi.
“Maksudnya itu hanya ungkapan. Sebenarnya bangkit dari kubur itu adalah bangkit dari kematian… kematian hati nurani.” Tiya sok puitis lagi.
“Weiss komat pole! Tape bagus keya puisina!” puji Amin.
“Bangkit rowa padha ban na’-kana’ se dina’agi boneka barbiena kagabay abareng moso kancana se laen!” tegas Dian bergaya seorang ibu yang menasehati anaknya.
“Teppa’! tape se paleng penting kellas kita, pren!” ucap Dina.
“Arapa kellas kita? Ja’ ro-ngaro, polana engko’ gita’ piket?” ucap Faisal merendahkan suaranya sembunyi-sembunyi dari Yuli yang sejak tadi memelototinya dan mengancamnya dengan sapu.
“Banne! Tape kebangkitan sosial se badha e kellas sabellas ipa lema’ reya!”
“Maksud loh?” Tanya Amin dengan sedikit bergaya.
“Iye kan. Dhari gara-gara kaos soko malah membangkitkan kita dhalem ama’naagi are Kebangkitan Nasional. Padahal kaos soko dhari minggu ba’ari’ ta’ esassa.”
“Be.. sassa, Din! Ca’na terro bangkit! Mangkana molae gelle’ ma’ badha bau ta’ nyaman!” ledek Yadi.
“Daddi kasempolanna dhari se kita kacaca molae gelle’ areya Bangkit rowa pardhuli dhari se eanggep masalah paleng kene’ sampe’ ka parubahan raja!”
YOP! ODHI’ IPA LEMA’!!!”

Tidak ada komentar: